Patříte-li mezi milovníky piva, tak jako většina národa, pak jste možná už měli tu čest ochutnat pivo OKOLO. Kreativní skupina stejného jména při jeho zrodu vyšla nejen ze své lásky ke grafickému designu, ale i touhy vzdát hold moku, který už tolikrát rozvířil fantazii jejím členům.
Všichni členové skupiny OKOLO zastávají životní princip, který už mnohokrát přinesl své ovoce. Témata, která jsou jim blízká, rozhodně neberou jako samozřejmost. Naopak se je snaží vidět odlišně a nakonec představovat ve zdánlivě nečekaných souvislostech. Obyčejné pivo tak obohatili o vlastní tvorbu a zařadili mezi žádané designérské artikly.
Návrh etikety pochází od Matěje Činčery a Jana Klosse, kteří společně s Adamem Štěchem a Jakubem Štěchem skupinu OKOLO v roce 2009 založili. Abyste se nemýlili, tvorba OKOLO není jen o pivu. Své inspirace nachází také v architektuře, umění, designu i módě. Žádný dobrý nápad jim zkrátka neunikne.
Pivo OKOLO se nabízí ve vybraných pražských barech, kavárnách a obchodech a to ve dvou oblíbených variantách - světlý a tmavý ležák plzeňského typu.
K dostání je také trendy 4pack obsahující stylové černobílé podtácky sloužící třeba jako praktický dárek.
Pivo se v srpnu 2013 stalo nepostradatelnou součástí akce Open & Drink, která proběhla v Pedal Projekt Studiu v Praze. Hlavní roli zde sehrály otvíráky, kterým se bez rozdílu na původ dostalo stejné pocty. Na duhových papírech se tak vedle sebe vyjímaly běžné kousky i ty nejmodernější designové skvosty.
Jaký je Váš názor?
Související články
Přidejte se k Insidecor komunitě...
Insidecor
Insidecor na Instagramu