Obláčkové stropy a neonové nápisy. To jsou jen některé z hravých prvků londýnského podniku se zmrzlinou Milk Train, za jehož realizací stojí designérské studio FormRoom. Tento sladký obchod přímo ztělesňuje rozmarnou identitu značky, jež odráží a zvýrazňuje tolik oblíbenou přítomnost Instagramu. Milk Train představuje snové místo inspirované ikonografií vlakových stanic Art Deco, z nichž se návštěvníci vydávají na hedonistickou cestu chutí a textur.
Milk Train najdete v centru Londýna v rušné čtvrti Covent Garden. Designéři si kladli za cíl vytvořit opravdu originální prostor, vhodný pro jedinečné zážitky, které můžete sdílet s celým světem prostřednictvím Instagramu.
Je to vůbec první kamenný obchod této značky, který se stal populárním pro své „šílené“ zmrzlinové nabídky a který bude sloužit i jako vzor pro všechny nadcházející pobočky společnosti Milk Train.
„Samotné produkty - ony zmrzliny mají nádech hravého surrealismu a společnost chtěla tuto magii přenést i do prostředí, v kterém se budou prodávat,“ vysvětlují designéři. „A protože to je jejich první kamenný obchod, musel být design jedinečný a vhodný k úpravám ve všech ročních obdobích. Interiér by se měl vyvíjet doslova tak rychle, jak to teď činí trendy Instagramu,“ dodávají.
Nabídku zmrzlin najdete na velkých tabulích, které jako by z oka vypadly těm vlakovým
Zmrzliny, které Milk Train nabízí ohromí snad každého. Jsou fantasticky zdobené a s bohatou paletou zálivek a ozdob jako jsou mini solené preclíky, duhové sypání či sušenky plněné marmeládou a zabalené do sladkého oblaku cukrové vaty. Všechnu tuto pestrost využila značka k úspěšné propagaci svého profilu na sociálních médiích. A přesně takový přístup k designu se měl odrazit i v samotném interiéru a celkovém zážitku z Milk Train, ať už ho zažijete online či hezky postaru a se všemi chutěmi - offline.
Hlavní inspirací pro interiér obchodu byla estetika klasického britského parního vlaku. Jakmile vstoupíte dovnitř přijde vám, že jste vstoupili spíše do grafické ilustrace než do fyzického prostoru. Zdobí ho monochromatická paleta bílých a bledě modrých odstínů, doplněná černými geometrickými tahy inspirovanými vzory Art Deco. U stropu se pak vznášejí obláčky, symbolizující páru z lokomotivy. „Nejrychlejším způsobem, jak vytvořit silnou identitu značky, je přirozeně vzít to, co spotřebitelé již znají a milují a uzpůsobit to tak, aby to vyhovovalo vašemu účelu nové značky a poskytlo novou perspektivu,“ vysvětlují designéři.
Jakmile máte svou zmrzlinu v ruce, můžete se jít posadit do boxů, které jsou očíslované jako vlakové kabiny. Světle modré kožené polstrování spolu s přírodním dřevem dodávají na útulnosti. Středem jídelny prochází posloupnost klenutých rámů, z nichž každý je zakončen sférickými závěsnými lampami. Atmosféru doplňují také okna z matného i čirého skla, která taktéž připomínají zakulacená okna vlaku. V zadní části obchodu pak visí neonové nápisy a nad nimi cestovní kufry. Na podlahu designéři umístili slova a hlášky, které mají povzbudit zákazníky, aby se zapojili do používání těchto hashtagů v oblíbené aplikaci pro sdílení fotografií.
Zmrzlina je stále oblíbeným požitkem, a to nejen na jazyku, ale i v oblasti sociálních médií. Designérům se podařilo přenést tuto symboliku i do samotného prostředí obchodu Milk Train. Nezbývá, než se těšit čím nás tato extravagantní značka překvapí příště.
A jak vypadá cukrárna, inspirovaná první republikou u nás? Mrkněte do stylové pražské cukrárny Myšák.
Jaký je Váš názor?
Související články
Přidejte se k Insidecor komunitě...
Insidecor
Insidecor na Instagramu