Kamenné obchody mají něco do sebe. Čeká tu skvělá atmosféra, doplňky i různé nadstandardní služby, které vás vtáhnou všemi smysly. To vám online obchody neposkytnou. Přesně to si řeklo i duo italských sourozenců, kteří chtěli svůj online obchod s módním oblečením nechat ožít v umělecky laděném prostoru. Z e-shopové značky Forte_Forte se tak zrodil snový butik, který svou atmosférou perfektně doplňuje elegantní kousky oblečení.
Obchod se nachází v historické čtvrti Brera, v části Milána, která je známá svými uměleckými galeriemi a výběrem designových butiků. Jde o první kamenný obchod značky Forte_Forte, která až doposud výhradně prodávala dámské oblečení a doplňky pouze online.
Za značkou Forte_Forte stojí sourozenci Giada a Paolo Forte. Jejich příjmení se stalo zároveň i názvem firmy. Giada, která pracovala jako módní návrhářka v Itálii a Francii, je srdcem a duší značky. Naopak Paolo je mysl a síla společnosti. Studoval ekonomii a byl součástí rodinného pletárenského podniku, kde spolupracoval s předními luxusními značkami. Po letech praxe a sbírání zkušeností nejen v rodné Itálii cítili Giada i Paolo touhu vytvořit něco nového a jedinečného. Něco, co by odráželo jejich osobnost. Zrodila se tak značka dámského módního oblečení a doplňků Forte_Forte. Nejprve jako online obchod a nyní také jako výjimečný butik.
Butik nemá takřka žádné hranice mezi soukromým a prodejním prostorem. Vše je harmonicky prolnuté do prostředí s příběhem. Zkušební kabinky například vypadají jako vlakové vagóny. Hlavními prvky jsou zde materiály, které stimulují zrak i dotek a ve kterých se odráží italská ruční výroba i záměrná nedokonalost.
Interiér obchodu je intimní, ale ne tajný. Láká k objevování. Najdete zde prostorové a emoční hmatové prvky i snové hodnoty, jež definují ducha značky. Prostředí symbolizuje ženskost. Mramor, keramická podlaha, mosazné prvky i pastelové barvy spolu vytvářejí perfektní symbiózu, která skvěle doplňuje módní kolekce.
Umělecký ředitel Robert Vattilana, který měl projekt na starosti, využil rozlehlosti bledého mramoru, lehkosti záclon i řady uměleckých a zdobných prvků k vytvoření „zasněné“ atmosféry. „Primárním konceptem bylo vytvořit atmosféru schopnou prezentovat a zdůraznit kolekci oblečení.“ Dnes je značka Forte_Forte velmi populární nejen v Itálii, ale i celé Evropě, Japonsku a Spojených státech.
Líbí se vám netradiční a originálně řešené obchody? Pak zavítejte i do asijského obchodního domu Sulwhasoo.
Jaký je Váš názor?
Související články
Přidejte se k Insidecor komunitě...
Insidecor
Insidecor na Instagramu