Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

Emoce na prvním místě

Emoce na prvním místě

Žilka Optik Studio, sídlící v Budečské ulici již od roku 2002, prošlo na jaře zásadním refreshem. Výsledek vzešel ze spolupráce samotného majitele, autora konceptu, Filipa Žilky a známého architekta Michaela Klanga, který nechal emoce prolnout celým interiérem a povýšil tak koupi brýlí na skutečný zážitek.

Obchod - Emoce na prvním místě

Za dobu své existence si společnost vybudovala přední pozici na trhu. Studio se kromě distribuce brýlí špičkového designu značek Alain Mikli, Philippe Starck, O&X New York, Mykita, Kio Yamato a l.a. Eyeworks zaměřuje i na kompletní zákaznický servis. Letos ale Filip Žilka přichází i se zcela novým pojetím: Desatero tváří osobnosti. Výběr brýlí se zakládá na propojení charakteru člověka s designem nebo dokonce s designérem samotným. Brýle zde figurují jako určující prvek při utváření prvního dojmu, protože oční kontakt je základním komunikačním kanálem naší osoby. 

Obchod - Emoce na prvním místě

Jste introvert nebo extrovert? I takto může znít jedna z prvních položených otázek ve studiu. „Desatero tváří osobnosti totiž vychází z definice těchto pojmů. Následně už máte na výběr ze 14 emočních rovin (Joker, Pragmatic, Formal, Natural, Incognito, Star, Respekt, Extravagant a další), které jsou zastoupeny v designově odlišných kolekcích. Styling je založen na znalostech typologie a fyziognomie obličeje, podle níž lze na základě vzhledu člověka rozpoznat jeho povahu. Ve studiu se vidíte na velké obrazovce, díky které rozeznáte, jaké brýle vám pomáhají komunikovat s okolím a v kterých se cítíte nejlépe. Získáte působivé fotografie s různým pozadím a možnost udělat si svůj průzkum, jak působíte na okolí a jak různé brýle ovlivňují vaši náladu. V ideálním případě vám Martin Dudek, stylista, pomůže sestavit funkční sadu brýlí na různé příležitosti, která se zároveň stává škálou projevů vaší osobnosti.

Obchod - Emoce na prvním místě

Obchod - Emoce na prvním místě

Obchod - Emoce na prvním místě

Obchod - Emoce na prvním místě

Obchod - Emoce na prvním místě

Žilka Optik Studio se zaměřuje na refrakční diagnostiku i.Scription, ve spolupráci se společností Carl Zeiss je jedinou svého druhu v ČR. Soustředí se na korekci vidění večer a diagnostikuje prostorové vidění. Výsledkem jsou speciální individuální brýlové čočky pro full HD vidění. Jedná se o brýle na míru, na které si již nemusíte zvykat, vidíte dokonale hned od prvního okamžiku.

Nového vizuálu studia se ujala Zuzana Lednická ze Studia Najbrt ve spolupráci s Radkem Sidunem. Háček nad Ž se v jejich podání zúžil na vševidoucí zorničku objevující se v celé abecedě. Pohleď. Prozřeš. Uvidíš. Symbolismus magického oka a odkaz k desateru je z celého pojetí projektu více než zřejmý.   

Obchod - Emoce na prvním místě

Myšlenku, že brýle mohou být také součástí vášně nebo projevem touhy, umocňuje obří trezor umístěný v interiéru. Architekt záměrně schovává „objekty touhy“ do sejfu. Zdi nejsou obsypány kvantem brýlí, jak si každý vybaví z běžné optiky.

Obchod - Emoce na prvním místě

Obchod - Emoce na prvním místě

Obchod - Emoce na prvním místě

Atmosféra není všední. Usadíte se v křesle, necháte se obsluhovat, nečelíte tak konfrontaci s a neztrácíte koncentraci. Naopak - napětí ve vás stoupá. V trezoru je ukrytý důvod vaší návštěvy. Čekáte na něco, co opravdu chcete mít a dostáváte to po malých dávkách.

Obchod - Emoce na prvním místě

Ta zářivá krása zůstane ukrytá. Sám Alain Mikli při návštěvě Žilka Optik Studia o své kolekci MATT hovořil takto: ,,Kolekce MATT je věnována vášni, kterou chovám k tomuto materiálu - celuóze. Vlastní brýle mají vnitřek leský a vnějšek matný, takže ta krása je na straně nositele obrouček. Je to jako u žen, které pod svršky často schovávají úžasné spodní prádlo. Toto je podobná filosofie, kdy si to nejkrásnější necháváme pro sebe. Přeneseně tento princip funguje i v interiéru. Zdobený rám zrcadla je v kontrastu se vší strohostí interiéru a zastává roli jediného prvku, který narušuje atmosféru tajemné laboratoře a nese s sebou jistou intimitu.

Obchod - Emoce na prvním místě

Zelená barva na stěnách není v interiéru náhodou, jedná se o speciální nátěr sloužící jako klíčovací pozadí - tzv. greenscreen pro vytvoření virtuálních portrétů. Přínos této technologie tkví ve vrstvení podoby zákazníka do popředí a rozlišných scenérií na pozadí. Rozhodnutí, která z virtuálně prezentovaných podob je vám nejbližší, už je jen na vás. Atmosféru sofistikované laboratoře násobí nesymetrický operační stůl v blízkosti trezoru s poklady. Stůl z kovu a pravé kůže dovezené z Itálie je promyšlený do posledního detailu a mimo jiné disponuje velkou variabilitou svých částí.

Obchod - Emoce na prvním místě

Pokud se vás po přečtení tohoto článku zmocnila touha vlastnit alespoň nějaké z brýlí, jsme v tom s vámi. Pro měření zraku či styling se ale pro jistotu prosím předem objednejte na internetových stránkách studia. Na viděnou v Budečské!

Obchod - Emoce na prvním místě

Jaký je Váš názor?

zpět na seznam článků

O článku

Karin Kopecká Autor:
Karin Kopecká

Foto: Boys play nice, Najbrt, Žilka Optik Studio

Zdroj: www.zilkastudio.cz

Publikováno: 05.07.2014


Přidejte se k Insidecor komunitě...